Image

Kampanja „Voli svoje grudi“

Kompanija Avon nizom aktivnosti obilježila je mjesec borbe protiv raka dojke

Ovog oktobra, kompanija Avon je u okviru Avon Fonda za borbu protiv raka dojke, pokrenula kampanju pod nazivom – „Voli svoje grudi“ s ciljem dizanja svijesti o karcinomu dojke.
Fokusirana na to da pokaže svim ženama koliko je bitno voljeti svoje grudi, ova kampanja je poslužila i kako bi što veći broj žena potaknuli na redovno vršenje pregleda i samopregleda dojki.

„Važnost samopregleda, pregleda i rane dijagnostike u borbi protiv karcinoma dojke su jako važni. Voljeti svoje grudi treba biti imperativ svakoj ženi kako bi se efikasno borili protiv ove bolesti. “, istaknula je Šejla Korjenić, glasnogovornica kompanije Avon. “Kreirani su i posebni viber stikeri kako bi došli do što većeg broja žena kojima je važno prenijeti ovu poruku. Iako je mjesec borbe protiv raka dojke iza nas, dizanje svijesti ovoj bolesti je nešto što je neprestano i zato pozivamo sve žene i muškarce da ih podijele naše viber stikere sa njima dragim osobama kako bi ih potaknuli da brinu o svom zdravlju” završila je.

Avon stikere pronađite na linku: https://bit.ly/BCC_Avon_stikeri

Ovu kampanju i mjesec oktobar je obilježio i nastavak prošlogodišnje uspješne saradnje sa udruženjima žena oboljelih od karcinoma dojke na projektu “Moj prvi ultrazvučni pregled dojki”.
Donacija od 12.000 KM uručena je za 4 udruženja iz Bosne i Hercegovine. Udruženja „Novi pogled“ iz Mostara, „Udruženje žena Tuzla“ iz Tuzle, “Rubin” Hadžići i “Udruženje građana Nada” iz Trebinja zahvaljujući ovoj donaciji su tokom mjeseca oktobra organizovala besplatne ultrazvučne preglede dojki za preko 200 mladih žena iz Bosne i Hercegovine koje nikada do sada nisu obavile ultrazvučni pregled dojki.

Jako smo sretni što smo mogli nastaviti ovaj uspješni projekat i već drugu godinu pružiti mogućnost damama koje imaju iznad 20 godina, a koje nisu ranije obavile ultrazvučni pregled dojki da to naprave. Preko 200 besplatnih ultrazvučnih pregleda ove godine obavljeno je zahvaljujući Avon donaciji. Nadamo se da smo na ovaj način počeli sa navikama odlaska na redovne preglede kod svake od njih, jer je upravo ta navika redovnih pregleda najvažnija u prevenciji karcinoma dojke. “ Izjavila je Maja Memić predsjednica udruge „Novi pogled“ iz Mostara.

 

Kompanija Avon kontinuirano, tokom cijele godine, prikuplja sredstva za aktivnosti usmjerene za borbu protiv raka dojke prodajom proizvoda označenih rozom vrpcom, čiji je cjelokupan neto profit namijenjen ovim aktivnostima. Upravo zahvaljujući sredstvima od prodaje ovih proizvoda organizuju se ovakve kampanje i doniraju sredstva u lokalnu zajednicu.

 

Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena kako u svijetu, tako i u našoj zemlji. Svake godine, od raka dojke oboli preko milion i po žena. Zato je važno kontinuirano dizati svijest o ovoj bolesti. Samopregled je prvi korak koji svaka žena može samostalno napraviti jednom mjesečno kako bi na vrijeme prepoznala bilo kakve promjene na svojim dojkama.

Upute kako najjednostavnije izvršiti ovaj pregled kompanija Avon je ove godine pripremila i u vidu edukativnog videa koji se nalazi na linku https://bit.ly/Samopregleddojki

Nizom aktivnosti u borbi protiv raka dojke smo obilježili mjesec iza nas: od učešća u programu „Mama budi zdrava” koje je organizovalo Udruženje „Iskra” iż Banjaluke u dvije osnovne škole na području ovog grada, preko predstavljanja Avon fonda za borbu protiv raka dojke na brojnim lokacijama poput Cinestar kina širom Bosne i Hercegovine, druženja sa studentima SSST univerziteta u Sarajevu, pa sve do već navedenih organizovanih besplatnih pregleda dojki. Sve aktivnosti koje radimo za cilj imaju dizanje svijesti o ovoj bolesti i borbu protiv nje.  #volisvojegrudi univerzalna je poruka koju treba prenositi konstantno, a ne samo tokom mjeseca oktobra i osnažiti na taj način žene da brinu o svom zdravlju .“ poručili su iz kompanije Avon.