Image

Snažan rast drogerijskog lidera: dm s prometom od 188,2 miliona KM završio 2018/19. poslovnu godinu

Izvanredni rezultati poslovanja ostvareni u poslovnoj 2018/19. godini (oktobar 2018. - septembar 2019.), koje je kompanija dm drogerie markt u BiH objavila na današnjem godišnjem predstavljanju poslovnih rezultata, svjedoče snažan rast drogerijskog lidera.

„U 13. godini poslovanja na bh. tržištu dm je ostvario odlične rezultate zaključivši
poslovnu godinu sa ukupnim prometom od 188,2 miliona KM, što u odnosu na prethodnu
godinu, predstavlja rast od 16,6%. Za ovaj kontinuiran rast zaslužna je naša stalna
posvećenost potrebama kupaca na osnovu kojih kreiramo ponudu proizvoda,
unapređujemo usluge te ulažemo u uvijek povoljne cijene.“ - izjavio je Damir Šlosel,
direktor dm-a u BiH.
Da kupci prepoznaju nastojanja dm-a govori i podatak o 11,5 miliona obavljenih kupovina što je
za 11,17% više u odnosu na prošlu poslovnu godinu. „Povećanju broja kupaca doprinijelo je
i proširenje prodajne mreže koja danas broji 74 dm prodavnice u 42 bh. grada.” - dodao
je Šlosel. Uz Zvornik i Neum, gdje su otvorene prve dm prodavnice, nova prodajna mjesta dm-a
otvorena su u Prijedoru i Cazinu po drugi put. Preuređeno je i prošireno sedam postojećih dm
prodavnica u Tuzli, Banjoj Luci, Kiseljaku, Širokom Brijegu, Trebinju, Jajcu i Sarajevu. Otvorena
su 52 nova radna mjesta, čime je broj zaposlenih sa 667 porastao na 719.
Ukupne investicije u protekloj poslovnoj godini iznosile su 8 miliona KM. Osim u proširenje i
modernizaciju prodajne mreže investirano je i u proširenje distribucijskog centra. „Skladišni
prostor proširili smo za 1.800 m² te se sada distribucijski centar prostire na 8.250 m². U
prosjeku dnevno robom opskrbimo 34 dm prodavnice, što predstavlja skoro polovinu
naše prodajne mreže.“ – izjavila je Kristina Ćosić, voditeljica Logistike i Prodajne regije.
Tokom godine, između ostalog, u dm prodavnicama postavljene su i dublje police na kojima se
može izložiti veća količina artikala. „Time je, s jedne strane roba dostupnija kupcu dok s
druge strane to znači da zaposlenici manje vremena provode puneći police, a imaju više
vremena za savjetovanje kupaca.“ – dodala je Ćosić.
Da su kupci zadovoljni kvalitetom usluge u dm-u pokazuju rezultati istraživanja koje je za dm
provela agencija za istraživanje tržišta IPSOS. Od ukupnog broja ispitanih, 60% je navelo kako
u odnosu na druge trgovačke lance dm ima stručne zaposlenike koji rado savjetuju kupce
prilikom kupovine, dok je njih 57% navelo da od trgovačkih lanaca dm najviše brine o
potrebama svojih kupaca.