Image

Nove pogodnosti za korisnike usluge „Plati račun-e“

Sparkasse Bank dd BiH putem usluge „Plati račun-e“ u sklopu svojih elektronskih servisa, od sada nudi klijentima i mogućnost plaćanja računa kompanija Telemach i Total TV. Usluga omogućava automatski prijem mjesečnih računa kroz netBanking i mBanking usluge banke, te brzo i jednostavno elektronsko plaćanje uz uštedu vremena i novca.

Korisnici  netBanking i mBanking usluga Sparkasse Bank će od sada imati mogućnost da putem usluge „Plati račun-e“ automatski primaju račune za Telemach i Total TV u jedan od servisa koje koriste te vrše plaćanje. 

 „Nakon jako dobrih reakcija naših klijenata na mogućnost plaćanja računa za električnu energiju putem usluge“Plati račun-e“ koju smo ponudili u septembru, od sada na isti način i sa uštedom i vremena i novca korisnici elektronskih servisa mogu izvršiti plaćanje usluga kompanije Telemach i Total TV. Klijenti koji odluče iskoristiti pogodnosti ovog načina plaćanja računa, ostvaruju uštedu i do 80%  u odnosu na plaćanje putem šaltera u banci“, izjavio je Ahmed Karić, direktor Sektora za poslovanje sa stanovništvom Sparkasse Bank.

Izražavajući zadovoljstvo početkom saradnje sa Sparkasse Bank dd BiH, Kenan Đonko, CMO  kompanije Telemach izjavio je: „Želja nam je osigurati korisnicima naših usluga jednostavno, sigurno i pristupačno plaćanje računa i saradnja sa Sparkasse Bank definitivno je korak u pravom smjeru“.

Aktiviranje usluge „Plati račun-e“ vrši se unutar postojećih mBanking i netBanking servisa u par jednostavnih koraka i njeno korištenje je potpuno besplatno, a korisnici ovog servisa imaju na jednom mjestu uvid u sve plaćene račune. Korisniku usluge se svaki mjesec dostavlja račun direktno u elektronski servis koji koristi. Po prijemu računa u servise, SMS notifikacija informira korisnika da je račun učitan, te da se može izvršiti uvid i plaćanje.

Dodatne informacije o samoj usluzi te načinu korištenja dostupne su na internet stranici banke www.sparkasse.ba ili pozivom na Info liniju: 033 280 300